diumenge, 31 de maig del 2009

L'Arruix d'Organyà

Avui, els Bombers Voluntaris d'Organyà que aquest any celebren el 25è aniversari, han organitzat una cursa per pujar a un lloc emblemàtic d'Organyà com és l'ermita de Santa Fe.


La muntanya de Santa Fe, amb l'ermita assenyalada, des de la vila d'Organyà

Fa poc temps que hi vaig pujar. L'excursió i la vista que es gaudeix des de dalt em van deixar molt bon record.

Així que quan vaig veure el cartell de la cursa, em vaig animar a participar-hi.



La festa ha estat ben organitzada i, malgrat que la calor ens ha castigat força estona a la pujada, tots hem esbufegat a base de bé en els 670m de desnivell, que d'això es tractava.

Dada per a l'arxiu: marca personal 43:28. Qui ha guanyat, un noi italià, ha fet uns 30 minuts, així que encara tinc marge de millora. No em servirà canviar de sabatilles perquè avui estrenava unes Salomon XA Pro 3D Ultra que l'amic Salvi Fargas, expert en això de les curses verticals per muntanya, m'ha dit que són les millors. Així que aquesta excusa ja no la tinc!

Fins la propera, Arruix!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada