diumenge, 23 de maig del 2010

La Vertical Quiri (1485)


Imatge de Sant Quiri en la pàgina de presentació de la prova

Portava temps entrenant força i tenia molt interès en aquesta cursa de l'Escanyabocs 2010.  Fa quatre dies ja hi havia pujat per reconèixer el terreny i, avui, 192 homes i 63 dones ens hem posat a córrer muntanya amunt per veure quant trigàvem a fer els 4,75 km i 850 m de desnivell des de Noves de Segre a dalt de la creu del Sant Quiri.


En el darrer tram (foto Miquel Solé)

He fet 52 minuts (00:52:00 segons la llista oficial) i he quedat el 66è dels "homens" (tot i que m'agradaria saber quants de la meva categoria > 50 m'han quedat al davant!).  Ja tenim un registre per a l'any que ve.  Jo n'he quedat força content, tant pel resultat com perquè em vaig trobar bé pujant (tot i que a un ritme de 170 pulsacions per minut mantingut durant tota l'estona, buf!).


A la creu del cim (foto UEU)

Ha estat una festa de les curses de muntanya, amb molt ambient, de les que fan afició. Fins la propera, Sant Quiri!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada